:)

Hai! Thanks for visiting my blog (:

ωєℓ¢σмє (●̮̮̃•̃)●̮̮̮̮̃̃•̃̃)

Let's Chit Chat!

Monday, 11 February 2013

Oh Semsas!

Assalamualaikum!


Nak balik dah ? Hmmm :) K kali ni aku tak sedih . Tapi tak tahu kenapa , rasa malas nak balik. Tak sedih pun . Kalau tahun 2012 tu, sedih and merengek taknak balik! Rasa macam kalau aku balik tu , aku mati je. Hahahhaa. Tapi tu tahun 2012 , tahun ni , semua okey je :)

Tapi aku tak tahu kenapa. Rasa macam malas nak balik. Rasa macam nak duduk rumah lagi. Hmmmm , maybe tak puas cuti lagi kot? Sedih? No ! Sedih takde. Ada sikit-II jelah , tapi takde ah sampai " Ibu! Taknak balik!!!!!!!!!!!!!!!!!! " . Takde ah sampai gitu. Hehe ^^

So, kali ni , aku dilayan macam anak raja lagi sekali. Haha, barang-II aku , semua parents aku yang packing kan. Baju, seluar , samping, semua mak aku yang gosok ^^ Hahahaha aku jadi anak raja lagi! THANKYOUUUUUU IBU AYAH :) Thankyou so much. Rasa macam dah jadi anak sultan pahang gitu. Hahaha x) Yes, I know, takbaik perlakukan ibu bapa macam tu. Tapi, diaorang yang buat. Aku tak sempat buat apa-II , diaorang dah kemas kan barang aku. So aku pun kata " Okeylah! Hehehe ^^ Bukan selalu dapat peluang cenggini " .

' Hey Farhan! Kau dah f2 ! Takkan tu pun nak suruh makbapak buat! Kalau kau f1 takpe ah jugok ! Ni tak, kau tu dah form 2 ! TINGKATAN 2. 14 tahun sudah. Hahaa ' Oh yeah , memang rasa bersalah pun. Rasa macam tak bertanggungjawab sebab aku yang nak sekolah, mak bapak aku pulak yang packing barang. Macam diaorang pulak yang nak g sekolah. Hahahha . Yes. Korang semua mesti jeles kan! Hahahha :) Takpelah, at least sekali sekala. InsyaAllah, lepas ni aku try buat sendiri. Entahlah, aku pun tak tahu aku boleh ke tak buat sendiri. Tengok ah cuti bulan 3 nanti :D InsyaAllah . Yelah , takkan aku nak jadi anak raja sampai f5 kan? Haha kalau boleh nak gitu tapi nanti .. Macam aku ni menyeksa mak bapak aku jehh . Hehehe :)

Hari demi Hari, rasa macam perasaan sayang kat Semsas tu dah mula timbul. Yeah, betullah cakap f5 tahun lepas tu. Dia cuma perlu tunggu. Baru perasaan tu sampai. Hihihi x) So aku tak perlu ah beria nak cakap sekolah lain tu best lah , sekolah aku tak best lah . Aku just perlu memajukan diri aku dalam sekolah aku. Yelah, Semsas jatuh merudum gak , semenjak dua menjak tiga menjak empat menjak lima menjak enam menjak ni . Tapi takpe , insyaAllah , nama Semsas naik ke persada antarabangsa. Hahhahaha :)

Yelah , sebab lepas balik raya cina ni , ada february test. Hahaha. Takut ah aku :') Ayah aku cakap , kalau 7A 1B dapat Baju Melayu baru. Kalau 8A , dapat ngan samping sekali :') Fuhhh, payah jugak lah tu! 8A :) Tapi takpe! InsyaAllah aku boleh! Hmmm korang ni? Ada test tak? Kalau ada, aku doakan korang dapat result yang terbaik punyahhhh. Doakan aku sekali k ? Aku risau ni , takut tak capai target. Kalau tak capai target? Kenalah duduk atas lantai waktu perhimpunan rasmi! Oh My Allah :'( Okaylah, setakat ni sahaja dulu coretan aku kali ni . Semoga berjumpa lagi pada lain hari. *Haha! Ayat sastera .* Okaylah! ByeByeBye! Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment